על השימוש בסיפורים בהעברת מסרים

אם עליך להעביר מסר מסויים או לטעון טיעון כלשהו, ספר סיפור במקום. פוסט חדש ב-HBR מספר על היתרונות הטמונים בשימוש בסיפורים לצורך העברת מסרים. הרשימה מצאה חן בעיני, כיוון שהיא מתייחסת לעקרונות החשובים גם לבניית ולעריכת משחקי מלחמה.

הכותב טוען, כי מדובר ביכולת המצריכה לימוד ותרגול, אך היא נרכשת; והוא מציע כמה טיפים ל-'מספר המתחיל':

  • חדד לעצמך את המסר, על-מנת שתוכל להעבירו בצורה ברורה.
  • מצא את הדוגמאות הנכונות.
  • בנה את הסיפור בצורה קוהרנטית: וודא שיש לו התחלה, אמצע וסוף. כלול דוגמאות מחיי היומיום של המאזין, כך שהוא יוכל להתחבר אליהן.
  • ספר את הסיפור בתשוקה, אך אל תגזים.

תמוך את הסיפור שלך בעובדות, בכדי ליצור אמינות ועל מנת שהמאזינים יחושו שהסיפור מבוסס. חזק ככל שיהיה, סיפור שאינו מעוגן בבסיס עובדתי יתקשה לשכנע במסר שהוא נושא.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: