כיצד בונים מודיעין תחרותי יעיל?

פוסט חדש של Global Intelligence Alliance מציע שישה טיפים לבניית ולתפעול פונקציית מודיעין תחרותי יעילה בחברות:

  1. ערב את כל בעלי העניין בעשייה המודיעינית השוטפת; ותן להם תחושה שהם משפיעים על תהליכי בניית תמונת והערכת המודיעין.
  2. התחבר למטרות החברה – המודיעין אינו פועל באופן מנותק מהמטרות והיעדים של החברה. לכן, יש להבין לאיזו תכלית פועלת פונקציית המודיעין התחרותי ולהכווין אותה בהתאם.
  3. צור אינטגרציה עם מערכות ארגוניות פנימיות. הן מהוות מקור מצויין למידע.
  4. הפוך את תוצרי עבודת המודיעין לנגישים ומובנים ככל האפשר.
  5. בנה קבוצות עבודה והזן אותן במידע מודיעיני כבסיס לפיתוח תובנות.
  6. מדידה מדידה מדידה – בצע מעקב שוטף, שיטתי וסדור אחר השווקים בהם החברה פועלת; ועמוד תמיד עם היד על הדופק.
מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: