קן ובארבי כבר לא סינגל

אחד מקפייני המדיה החברתית המעניינים ביותר שנתקלתי בהם לאחרונה הוא הקמפיין של חברת Mattel. יצרנית בארבי וקן הצליחה סוף סוף לשדך מחדש בין בני הזוג, לאחר כמה שנים של קשיים בזוגיות ופרידה מתוקשרת. החברה הקימה אתר שבו התבקשו הגולשים לסייע לקן במאמציו להחזיר אל חיקו את בארבי. באתר הותקן מד-אהבה (Love-O-Meter) שבאמצעותו יכלו הגולשים לבחור אם לפנות אל בארבי בתחינה שתחזור אל זרועות אהובה משכבר הימים, או לחילופין, להמליץ לה להתקדם הלאה, אל האהבה הבאה בתור. הגולשים יכלו אף להתעדכן במאמצי החיזור של קן באמצעות פייסבוק, טוויטר, ערוץ יו-טיוב ואפילו באמצעות פורסקוור. ב-14 לפברואר, הוא יום האהבה, הודיעה בארבי רשמית שהיא בחרה לחזור אל קן. הזוג החדש-ישן אפילו דיווח לגולשים שהוא שוקל לאחד את חשבונות הפייסבוק הנפרדים = לחשבון משותף אחד.

הקמפיין של Mattel הוא דוגמא ומופת ליישום של אסטרטגיה דיגיטלית. החברה השתמשה במגוון הפלטפורמות הדיגיטליות החברתיות והשיקה קמפיין רחב יריעה, בעל הגיון מוביל אחד, אך תוך שימוש באמצעים רבים, ביניהם גם מדיה מסורתית יותר (דוגמת שילוט חוצות ופרסום במגזינים). היא הצליחה להפוך את החיזור של קן, את ההתלבטות של בארבי ואת ההחלטה על האיחוד-מחדש, לריאליים, דבר שיצר הזדהות עמוקה של הגולשים עם הבובות. זאת, למרות שספק רב אם בארבי היתה בוחרת לצאת לדרך רומנטית חדשה, ללא קן. כך או כך, מדובר בהברקה של ממש.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: