שיעור במדיה חברתית שלמדה Kenneth Cole

Millions are in uproar in #Cairo. Rumor is they heard our new spring collection is now available online at http://bit.ly/KCairo – KC

132 תווים אלה ששיגרה חברת הבגדים Kenneth Cole בטוויטר,  גרמו למחאה גדולה. לא נגד הנשיא המצרי מבארכ, אלא דווקא נגד השימוש הפסול שעושות חברות, כמו Kenneth Cole,  בטוויטר. על מה יצא קצפם של אנשי הרשתות החברתיות?

השימוש שעשתה Kenneth Cole באותיות #Cairo, במקום לכתוב Cairo, הביא לכך שהחברה הכניסה את הציוץ שלה אל ה- news streamשל מליוני אנשים, לרבות מליוני מצרים העושים שימוש בטוויטר במסגרת מחאתם הציבורית. המהלך גרר ביקורת ציבורית נרחבת, מאחר ובעצם השימוש ב-# ניסתה Kenneth Col להפוך את הטוויטר ללוח פרסום (כפוי), במהלך שנתפש כבלתי לגיטימי. כפי שציין אחד המבקרים: Kenneth Cole נכנסה ברעש ובצלצולים אל מסיבה שמלכתחילה לא הוזמנה אליה.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: