מה תהיה ההוצאה העתידית על פרסום מקוון בארה"ב?

סקר חדש המתפרסם באתר e-marketer סוקר מגמות בהוצאה על פרסום בארה"ב. לאחר שספגה מהלומה בעקבות המיתון הגלובלי, ההוצאה על פרסום אונליין שבארה"ב שברה השנה שיאים חדשים – והיא צפויה להאמיר עוד יותר בשנים הבאות. בשנה החולפת הגיעה ההוצאה ל-25.8 מליארד דולר וההערכה היא שעד שנת 2014 היא תגיעה ל-40 מליארד דולר (ראה טבלא). עלייה כזו, אם תתרחש, תביא למגמת צמיחה דו ספרתית במשך חמש שנים רצופות. אנליסטים טוענים, שההוצאה לפרסום אונליין משתקם מהמשבר בקצב מהיר הרבה יותר משמשתקמת הכלכלה כולה; אך במקביל ההוצאה הכוללת על פרסום במדיה לסוגיה מתקשה לצמוח מחדש. ההערכה היא שבין השנים 2010 – 2014 היא תצמח בשיעור של 2.9 אחוזים בלבד.

http://www.emarketer.com/Article.aspx?R=1008144

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: