סקר חדש ומקיף על שיווק דיגיטלי בחברות בינלאומיות

מחקר חדש המקיף 800 חברות בינלאומיות וגורמים העוסקים בשיווק דיגיטלי מלמד כי:

  1. 40 אחוז מהחברות טענו שהם התנסו במדיה חברתית אך לא פיתחו את התחום מספיק. לעומתם שליש טענו שהם פועלים בממוצע.
  2. כרבע מהנשאלים אמרו שהמנהלים הבכירים ביותר שלהם הביעו עניין עמוק במדיה חברתית, בהשוואה ל-19 אחוז שאמרו שההנהלה הבכירה גילתה רק עניין מועט.
  3. יצירת פרופיל וניהולו הם עדיין הטקטיקה המובילה בשיווק דיגיטלי, למרות שאחוז החברות שעושות זאת צנח מ-65 אחוזים ל-56, בהשוואה לסקר זהה מהשנה שעברה (2009).
  4. טראפיק ישיר נחשב עדיין כפרמטר המרכזי להערכת הפעילות במדיה חברתית. כמעט שלושה רבעים מקרב הנשאלים ענו שזהו הראשון מבין שלושת המדדים המרכזיים שבהם עושים שימוש.
  5. ל-45 אחוז מהחברות המשתתפות בסקר עדיין אין מדיניות או קווים מנחים לשימוש במדיה חברתית.
  6. 88 אחוזים מהעסקים עושים שימוש במדיה חברתית לצורך שיווק, כשטוויטר, לינקדאין ופייסבוק הן הרשתות הנפוצות ביותר.
  7. 83 אחוזים מהנשאלים ענו שהם מתכוונים להגדיל את ההוצאה על שיווק במדיה חברתית בשנה הבאה, אך רק 26 אחוזים מתכננים להריץ קמפיין ביותר ממדינה אחת.

רוצים לרכוש את הדו"ח המלא?

http://econsultancy.com/uk/reports/social-media-and-online-pr-report

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: