תחזית ל-6 מגמות במדיה חברתית לשנת 2011

Harvard Business Revie מציג תחזית לשש מגמות במדיה חברתית שיאפיינו את שנת 2011:

  1. שימוש אינטגרטיבי גלובלי במדיה חברתית על-ידי החברות הגדולות בעולם.
  2. מלחמת הטאבלטים בסלולאר תחזק את החיבור 24/7 של אנשים לרשתות חברתיות ולשירותים שהן תצענה.
  3. פייסבוק תפגע בפריחה של שירותים-מבוססי-מקום (כגון foursquare) ותשתלט עליהם.
  4. המשתמש הממוצע יחווה סכיזופרניה של מדיה חברתית – ריבוי פרופילים לכל אחד שיקשה על השליטה בהם.
  5. גוגל לא מנצחת אותם – היא מצטרפת אליהם: במקום להתחרות ברשתות החברתיות הפופולריות (ופייסבוק בראשם), גוגל תשכלל את יכולת החיפוש ברשתות הקיימות.

לכתבה המלאה:

http://blogs.hbr.org/cs/2010/12/six_social_media_trends_for_20_1.html

חברות יחזקו את האינטגרציה של שירותיהם עם אתרי מדיה חברתית ויחזירו את הפונקציונאליות לאתרים שלהן

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: