מפרסמים בגוגל? מחקר חדש של I-Prospect מראה, כי האפקטיביות של קישורים ממומנים נמוכה משמעותית מזו של תוצאות החיפוש האורגניות.
http://www.marketingprofs.com/short-articles/2152/organic-search-drives-software-buying-decisions
מפרסמים בגוגל? מחקר חדש של I-Prospect מראה, כי האפקטיביות של קישורים ממומנים נמוכה משמעותית מזו של תוצאות החיפוש האורגניות.
http://www.marketingprofs.com/short-articles/2152/organic-search-drives-software-buying-decisions
06/12/2010 תגובה אחת כתובת URL קצרהאסטרטגיה דיגיטלית, עולם דיגיטאלי
"המחר מציית לעתידן כפי שהברק מציית לחזאי" (אנונימוס)
מומחה למודיעין תחרותי ופיתוח ועריכת סימולציות תחרותיות. בעל תואר PhD במדע המדינה. שירת שנים רבות באגף המודיעין בצה"ל, בין היתר כראש מדור בחטיבת המחקר; ובעל נסיון עשיר בתחום המודיעין בכלל ובתחום המחקרי בפרט. במקביל מלמד קורסים בנושאי אסטרטגיה דיגיטלית, תרבות צרכנית, פוליטיקה וחברה במחלקה לתקשורת במכללת ספיר ובמכללת נתניה
יצירה של אתר חינמי או בלוג ב־WordPress.com. ערכת עיצוב: Crisp של WooThemes
תגובה שקיבלנו במייל לאייטם:
עובדה שאי אפשר להתווכח איתה היא שתעשיית הקישורים הממומנים מגלגלת מיליארדי דולרים בחודש (ומי שמוציא את הכסף הזה גם מחזיר אותו בתוספת פרמיה כי זה עולם סופר מדיד ואם לא היו מרוויחים מהטראפיק הזה היו מפסיקים לקנות אותו) ולמעשה מהווה את מקור ההכנסה הארי של גוגל.
לקדם את האתר שלך ב SEO זה דבר קשה, שלוקח זמן, (אתרים רבים לעולם לא יגיעו לעמוד הראשון) וכמובן שצריך לעשות, אבל קישורים ממומנים זה משהו מיידי ופשוט – עניין של כסף ורלוונטיות.
דאבל קשה לי מאוד להאמין שאחוז ההמרה שונה באופן מובהק בין התוצאות האורגניות לתוצאות הממומנות, למעשה רוב האוכלוסיה בכלל לא יודעת להבדיל ביניהם, בטח לא כשהממומנים מופיעים בשלוש תוצאות העליונות וגורפים ביחד מעל 25% מהקליקים עבור תוצאות החיפוש….