מה שלא פשוט, פשוט לא יהיה

במרוצת השנים נכנסו אל תחום המודיעין התחרותי כלים פיננסיים מתוחכמים, תוכנות לעיבוד וניתוח נתונים ושלל היבטים נוספים, שלכאורה הפכו אותו למורכב מאוד. יחד עם-זאת היעילות של רבים מאותם כלים מוטלת מאד בספק; ומקבלי החלטות בחברה נשענים בסופו של דבר על מסרים פשוטים שעוברים אליהם בשפה פשוטה. למסרים אלו נהוג לקרוא "מודיעין תחרותי עירום".

http://customerintelligence.bloogertoday.com/naked-business-intelligence/

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: