יצרכנות וההזדמנויות החדשות שלה

הצרכן מעורב היום בתהליך ייצור המוצר. העתידן אלווין טופלר כינה זאת, כבר בתחילת שנות השמונים, בשם 'יצרכנות' – שילוב של ייצור וצריכה, או בלעז – Prosumption. צ'ארלס לידביטר מקשר זאת להזדמנויות החדשות שהתפתחות זו מזמנת לארגונים ולעסקים.

http://www.youtube.com/watch?v=OrUgP7fbd8A&feature=player_embedded

מודעות פרסומת

מעקב קישורים/Pingbacks

  1. יצרכנות ומוזיקה — Intellecteam - 17/02/2011

    […] בעבר כתבתי בבלוג על תופעת היצרכנות (Prosumption) – טשטוש הגבולות בין יצרן וצרכן כמרחב חדש בעל פוטנציאל רב לשילוב צרכנים בתהליך ייצור המוצר. אחד התחומים שבהם היצרכנות הולכת וקונה לה אחיזה היא בתעשיית המוזיקה. הנה שתי דוגמאות (ותודה לעמית מלכא על הפניית תשומת הלב): […]

  2. מיקור-המונים (crowd sourcing) בחברות גדולות — Intellecteam - 08/03/2011

    […] מוצרים. כאן בבלוג אנו מתייחסים אל מושג זה בשם אחר – 'יצרכן' (Prosumer), אך בכוונה […]

  3. הקשר בין יצרנים וצרכנים בעידן של מדיה חברתית — Intellecteam - 24/03/2011

    […] גם את האסטרטגיות ואת תהליכי פיתוח וייצור המוצרים עצמם. כאן בבלוג התייחסנו לא אחת לשאלה ואף כינינו אותה בשם 'יצרכנות' […]

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: