תובנות שיווקיות ופרסומיות מרשתות חברתיות

"הקמפיינים החדשים נבנים על בסיס התובנות על אופי הצרכנים, שמספקות המדיות החברתיות" – צ'אד סטולר, סמנכ"ל אסטרטגיה דיגיטלית ב-BBDO העולמית, מאיר פן מעניין נוסף של פיתוח ידע בהתבסס על רשתות חברתיות. דברים אלו ונוספים בראיון שהעניק סטולר פני כמה ימים לכלכליסט.

http://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3427054,00.html

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: